EXERCITIU  Stres

Frazele de set up : se spun în timp ce batem pe punctul Karate

PK Chiar daca ma simt stresat pentru ca am atatea de facut si prea putin timp, ma accept asa cum sunt, total si profund
PK Chiar daca ma simt stresat pentru ca am atatea de facut si prea putin timp,, aleg sa ma simt capabil sa fac fata cu bine.
PK Chiar daca simt ca nu mai rezist la stres si de aceea fac atac de panica, aleg sa ma simt calm, linistit si puternic.

Cuvintele de aducere aminte (lucrul pe problema) : se spun în timp ce batem pe acupuncte  

IS   Ma simt stresat pentru ca am atatea de facut
CO  Ma simt stresat pentru ca am prea putin timp
SO  Ma streseaza toate aceste lucruri
SN  Si nu am destul timp sa le fac pe toate
B     Ma simt atat de stresat si incordat
CP   Cand ma gandesc la cate am de facut
SB   Simt ca nu mai fac fata la atatea probleme
C     Ma simt atat de stresat si incordat

Repetam aceasta  runda  de 2 ori.  Inspiram  si expiram lent si profund de 2 ori pentru ca energia sa circule mai bine prin corp.

Cuvintele de aducere aminte (lucrul pe solutii)  : se spun în timp ce batem pe acupuncte

IS  Ma accept asa cum sunt, total si profund
CO Aleg sa fiu calm si relaxat
SO Ma simt capabil sa fac fata cu bine
SN  Asa cum am facut de nenumarate ori
B    Ma simt in stare sa rezolv orice problema
CP  Aleg sa ma ma eliberez de orice stres
SB  Aleg sa fiu calm, linistit si puternic
C    Capabil sa ma descurc in orice situatie 

Repetam aceasta  runda  de 2 ori.  Inspiram  si expiram lent si profund de 2 ori pentru ca energia sa circule mai bine prin corp.

Etichete: edit post