Testimoniale CONSULTANTA EFT

EFT pentru matematica
Fetita mea a luat 9 la teza de matematica !
Eram atat de ingrijorat inainte de teza. Pana atunci avea doar note de 6. Nu i-a placut matematica, i s-a parut foarte dificila. In plus, este foarte emotiva, se blocheaza atunci cand nu stie cum sa inceapa exercitiile.
A fost suficienta o sedinta de EFT pentru ca toate aceste blocaje sa dispara. Aceasta tehnica functioneaza ca o magie !

Stefan, tatal Andradei,eleva in clasa a V-a
 
Fobie de caini 
De ani de zile traversam cu mare teama curtea institutiei in care lucrez. Ca peste tot, si aici s-au stabilit caini de pripas. Intrucat am fobie de caini si mai ales de haita de caini, fiecare drum spre si de la birou era un chin pentru mine. Intotdeauna trebuia sa fiu impreuna cu cineva ca sa pot strabate curtea.
Dupa ce am avut o sedinta de consultanta pe telefon cu dvs., am verificat chiar a doua zi rezultatele. Spre uimirea mea, am trecut linistita spre birou. Si singura!! Teama de caini era undeva la 4-5, dar o puteam controla. Am mai lucrat 2 runde in birou si am scazut-o la 2.
La plecare am mai lucrat inca 2 runde. Am mers atat de calma spre masina, ca am uitat parca de existenta cainilor.
Va multumesc!
O.B. clienta consultanta EFT

Fobie de paianjeni 
Am avut toata viata fobie de paianjeni. Cand eram copil, nici macar nu putem sa ma uit la o poza cu paianjen. Am citit pe Internet ca aceasta fobie poate fi tratata cu EFT, dar am fost sceptic. La insistentele sotiei, l-am sunat pe dl.Popa pt o programare.
La prima sedinta de EFT, m-a intrebat ce nota as da fricii mele de paianjeni, pe o scala de la 0 la 10. Am raspuns 15 ! Cand am terminat sedinta, dupa 30 de minute, frica mea scazuse la 0.
Cateva luni mai tarziu , am descoperit in debara un paianjen cat degetul mare. Cred ca, acum un an, as fi fugit pur si simplu ingrozit din casa. Am mers in bucatarie, am luat un pahar si o farfurioara, m-am intors in debara, am pus paharul pe paianjen si, dupa ce a intrat in pahar, am acoperit paharul cu farfurioara. Am iesit in balcon, m-am aplecat peste balustrada, am ridicat farfurioara si am scuturat paharul ca sa cada paianjenul . In tot acest timp nivelul fricii mele a ramas 0.
R.M. client consultanta EFT

Claustrofobie 
Claustrofobia mea veche de 14 ani a disparut dupa numai 2 sedinte de EFT! Nu-mi vine sa cred ca am reusit sa scap de ea asa rapid, dupa ce m-am chinuit ani de zile cu diverse tratamente si numeroase sedinte de psihoterapie. Nu imi mai pierd noptile deruland in minte imagini terifiante. Pot sa urc intr-un lift fara sa mai simt acea apasare teribila pe piept. Nu ma mai sperie nici macar perspectiva ca liftul ar ramane blocat intre etaje din cauza unei pene de curent.
Va multumesc. Ma simt ca eliberata dintr-o inchisoare.
O.B. clienta consultanta EFT

Incredere in sine 
Numeroasele probleme de sanatate si emotionale pe care le-am avut inca din copilarie mi-au subminat increderea in mine.Aproape nimic din ceea ce mi-am propus nu mi-a reusit. Ma simteam incapabila sa mai realizez ceva in viata.
Dupa prima sedinta de consultanta EFT cu dl.Silviu Popa, mi-am dat seama ca avusesem o mare problema in relatia cu mama mea, o fire autoritara care imi sanctiona toate greselile si nu ma incuraja niciodata. Am strabatut si eliminat una cate una emotiile negative legate de aceasta relatie, pentru ca in final sa ajung sa o iert si sa ii cer iertare acolo unde se odihneste acuma (a trecut in lumea dreptilor acum 2 ani).
Dupa mai multe sedinte de consultanta EFT in care am descoperit si eliminat multe alte emotii negative, ma simt mult mai stapana pe mine si increzatoare ca pot face o multime de lucruri bune pentru mine si ceilalti.
Primul meu succes vizibil este reamenajarea camerei mele care acum arata minunat, dupa ce ani de zile fusese mai mult un depozit de lucruri inutile ale familiei. Al doilea succes a fost angajarea mea intr-un job temporar, dupa ce nu mai lucrasem timp de 5 ani. Al treilea succes a fost reluarea unui hobby mai vechi – pictura pe pietre de rau, care cu timpul s-ar putea transforma intr-o afacere interesanta.
EFT este intr-adevar foarte eficient in recapatarea increderii in sine si il recomand tuturor !
G.R. client consultanta EFT

EFT pentru durere de dinti 
Acum doua seri infulecam cu pofta dintr-o ciocolata si ii admiram pe cei de la Arena Leilor, cand am simtit o durere patrunzatoare la masele, durerea la dulce. N-am stat pe ganduri si am aplicat o runda de EFT. “Chiar daca am aceasta durere patrunzatoare la masele din cauza ciocolatei, ma accept asa cum sunt, total si profund.” Durerea a disparut instant.
Am continuat apoi sa ma delectez cu ciocolata si cu Arena Leilor.
Multumesc pentru ca m-ati invatat cum sa aplic EFT!
L.B. client consultanta EFT

EFT pentru viroza 
In noaptea de miercuri spre joi, saptamana trecuta, m-a chinuit ingrozitor o viroza. Am avut febra 40 de grade, frisoane, dureri in gat, ale muschilor, nasul anfundat... A doua zi eram programat pentru interventia chirurgicala. In mod normal, astfel de viroze treceau greu, dupa cateva zile bune.
Am aplicat cateva randuri de EFT si am spus: “Chiar daca ma simt ingrozitor (toate simptomele) si mi-e teama ca din aceasta cauza nu voi ajunge la operatie, ma accept..., aleg sa imi revin si sa ma simt excelent pana maine dimineata cand trebuie sa merg la spital.”
A functionat. Dimineata eram fresh, temperatura era normala, de 35 de grade, si totul a fost in regula.
A.C. client consultanta EFT
Etichete: edit post