Testimoniale SEMINARII EFT



Am avut de cateva saptamani o problema cu gingiile – imi sangerau. Am incercat cu ceaiuri, apa de gura si pasta aceea de dinti careia i se face atata reclama. Nu am avut nici un rezultat. Dupa seminarul introductiv EFT la care am participat in ianuarie, m-am gandit sa incerc cu EFT. Dupa ce am facut cate o sedinta 2 zile la rand, mi-am rezolvat problema ! Nu mai imi sangereaza gingiile. Au trecut deja 3 saptamani si totul este acum in regula. Multumesc!

Angela Soca - participanta seminar EFT Bucuresti


Multumesc pentru seminarul EFT pe care l-ati organizat. Sunt incantata de posibilitatile de a folosi acest instrument minunat pentru mine si cei apropiati mie.

Elena Ciobanu - participanta seminar EFT Bucuresti


M-am bucurat foarte mult ca am participat la seminar si ca am invatat atat de mult.Numeroasele demonstratii practice pe care le-ati facut au fost uimitoare ! Am sa ii indemn pe prietenii mei sa participe la urmatoarele seminarii pe care le veti sustine.

Adrian Stanoiu - participant seminar EFT Bucuresti


A fost o experienta fantastica. Am reusit sa alung cativa demoni din trecut si sa castig mai multa claritate in chestiunile personale si de cariera.

Rodica Metea - participanta seminar EFT Bucuresti


Am venit la seminar incarcata de sentimente de tristete si durere legate de divortul meu recent. Dupa numai 2 runde de tapping pe care le-am facut impreuna cu ceilalti , am simtit deja o mare usurare. Am continuat si acasa, asa cum m-ati sfatuit. Acum pot spune, la o saptamana de la seminar, ca nu ma mai tem de emotiile mele negative pentru ca stiu cum sa le tin sub control.

Viorica Banu - participanta seminar EFT Bucuresti


Mai multe prietene de-ale mele cu care ma vad lunar mi-au spus ca arat mai senina si mai draguta decat aratam inainte… Se pare ca vindecarea emotionala, pe care am invatat-o la seminarul EFT pe care l-ati condus, ma face sa fiu nu doar mai relaxata si mai vesela, dar si mai frumoasa!

Steluta Oancea - participanta seminar EFT Constanta


Experienta si profesionalismul dvs. va ajuta sa faceti o prezentare excelenta a metodei EFT. A fost o placere sa observ cum energia din acea sala plina de participanti a capatat o vibratie tot mai inalta ca rezultat al starii de bine ce s-a instalat inauntrul fiecaruia dupa eliminarea emotiilor negative.

Ion Brandus - participant seminar EFT Constanta


Multumesc pentru ca m-ati invatat EFT. Am folosit-o pentru migrenele mele si chiar da rezultate ! Am constatat o reducere clara a frecventei, duratei si intensitatii lor.

Horia.Nedelcu - participant seminar EFT Sibiu


Serviciul meu este foarte stresant si de multe ori nu reusesc sa ma concentrez pe ceea ce trebuie sa fac.Stomacul mi se incordeaza, nervii sunt intinsi la maximum si uneori simt ca voi exploda. Am incercat, fara folos, tot felul de remedii. Intamplator am citit pe net ca EFT ar putea sa ma ajute. M-am inscris la seminarul EFT si, poate va mai amintiti, am fost primul care m-am oferit voluntar pentru o demonstratie EFT. Dupa 3 runde, stresul a disparut complet ! Stomacul imi era relaxat si , desi situatia la seviciu nu s-a schimbat, m-am simtit pentru prima oara calm si increzator in mine. In zilele care au urmat am fost linistit si foarte productiv.

Vlad Marinescu - participant seminar EFT Timisoara


Cand am participat la seminar, eram foarte preocupata de interviul de angajare pe care trebuia sa il sustin peste 3 zile. Faptul ca am folosit EFT ca sa imi controlez emotiile m-a ajutat enorm. Am avut un interviu excelent, am fost foarte degajata si sigura de mine, ceea ce i-a impresionat pe cei din comisie. Ieri m-au anuntat ca am fost acceptata pentru angajare !!! Mii de multumiri pentru ca m-ati invatat EFT.

Raluca Tanase - participanta seminar EFT Timisoara


Ziua cand am participat la seminar a fost cea mai relaxata zi pe care am trait-o vreodata.

Costel Nenciu - participant seminar EFT Pitesti



Etichete: edit post