Afirmatiile sunt mai placut de citit pe o muzica potrivita.






Afirmatia zilei



Aleg sa ma eliberez de energiile negative din aura mea!


Ii iert pe toţi care m-au rănit cândva. De acum înainte, mă detaşez de tot ce au spus sau au făcut.


Imi ascult intuitia si actionez ghidat de ea.


Toate semafoarele arată verde pentru mine. Inaintez fără oprire spre visurile mele.


E Ok sa nu fiu perfect,ma accept asa cum sunt !



Mă simt îndrumat şi sprijinit să îmi realizez menirea în viaţă.


Aleg sa observ cu usurinta semnele binelui in viata mea.


Aleg sa trec cu usurinta peste orice obstacol !


Intampin aceasta zi cu bucurie si incredere.


Inaintez in directia visurilor mele !


Aleg sa fiu puternic si sigur de mine.

Aleg sa fiu plin de incredere si energie!

Actionez eficient, imi folosesc timpul la maxim !

Aleg sa ma bucur de fiecare clipa!

Apreciez si primesc cu bucurie lucrurile noi din viata mea.

Gasesc motive sa ma bucur in fiecare zi.

Ma bucur de tenul meu sanatos si frumos!

Ma bucur si sunt recunoscator pentru vederea mea tot mai buna.

Merit sa am o relatie in care sa fiu iubit si acceptat exact asa cum sunt.

Ma respect si ma pretuiesc. Sunt cel mai bun prieten al meu.

Aleg sa termin cu bine tot ceea ce incep.Sunt hotarat si imi dau toata silinta!

Merit toate lucrurile bune pe care viata mi le ofera! 

Ma bucur de aventura vietii. Posibilitatile mele sunt nelimitate !


Simt linistea si pacea in mine si in jurul meu!

Tenul meu radiaza de frumusete si sanatate!


Incep acest an cu iertare si iubire.


Mă eliberez de programul din mine care a creat această experienţă de viaţă. Mă iubesc şi mă vindec.


Toate relatiile mele sunt armonioase. Vad doar armonie in jurul meu tot timpul.


Ma iubesc si de aceea am grija de corpul meu.


Accept cu recunostinta mesajele pe care mi le transmite corpul meu.


Mă focalizez pe soluţii şi le găsesc.

Sunt calm si relaxat in orice situatie.

Aleg sa am un somn linistit si neintrerupt pana dimineata!

Sunt pregatit si dornic sa atrag lucruri minunate in viata mea.

Traiesc intr-un univers prietenos care imi sustine eforturile.

Ma simt in stare sa fac fata cu bine acestei provocari!

Ajuta-ma, Doamne, sa ii pot ierta pe cei care mi-au facut rau!

Ma respect si ma pretuiesc. Sunt cel mai bun prieten al meu.


Ma ridic deasupra indoielilor si grijilor. Astazi merg cu deplina incredere!

Aleg sa ma simt liber, inspirat si motivat !

Ma eliberez de kilogramele in plus si ma indrept spre greutatea mea optima!

Sunt responsabil 100% pentru viata mea!

Multumesc corpului meu pentru cat de repede se vindeca!

Aleg sa gandesc pozitiv si sa am emotii pozitive.

Ma simt inspirat sa fac cele mai bune alegeri.

Ma bucur de sanatatea mea tot mai buna !

Ma accept si ma respect, ma iubesc si ma pretuiesc !

Daruiesc si primesc cu mare usurinta !

Primesc cu bucurie aprecierea pentru cea care sunt !

Las in voia Domnului toate grijile si supararile mele !

Aleg sa iert si sa ma simt impacat cu mine insumi.

Observ, atrag si ma bucur de atatea lucruri minunate !

Atrag in viata mea oameni optimisti si plini de energie !

Aleg sa ma eliberez de toate kilogramele in plus !

Sunt frumoasa, puternica si sigura de mine !

Aleg sa ma simt puternic si increzator !

Aleg sa am o zi minunata!

Jobul meu imi place atat de mult, incat parca merg la distractie !

Aleg sa ma simt apreciata si iubita!

Muncesc mult si merit sa reusesc!

Tot ce imi doresc in viata vine spre mine usor si fara efort.


-->Sunt libera de orice grija !

Afacerea mea merge din ce in ce mai bine!

Cu fiecare zi, ma simt din ce in ce mai bine, in toate privintele.

Ma simt sigura de mine in orice situatie.

Accept cu bucurie toate oportunitatile pe care mi le ofera viata.


Sunt un om de succes, atrag succesul ca un magnet .

Cu cat dau mai mult, cu atat primesc mai mult.

Ma bucur de toate lucrurile frumoase din jurul meu.

Aleg sa am deplina incredere in mine.

Aleg sa ma iert pentru toate greselile mele trecute si viitoare.


Toate dorintele si nevoile mele sunt indeplinite imediat.

Aleg sa fiu calma si sigura de mine.

Cu fiecare pas, inaintez in directia visurilor mele.

Toate lucrurile bune vin spre mine acum.

Ma bucur sa traiesc o viata de libertate si implinire.

Cu fiecare clipa sunt tot mai sanatoasa si plina de viata!

Imi fac timp si imi face placere sa imi cultiv talentele.

Am multi oameni optimisti in jurul meu si atrag si mai multi.



-->
Aleg sa gandesc pozitiv si sa am emotii pozitive.

Vad orice situatie ca pe o oportunitate pentru dezvoltarea mea personala.


-->
-->
-->
-->
--> -->
-->
-->
-->
-->
Cu fiecare zi sunt mai puternic(a) , mai sanatoas(a) , mai fericit(a).

Sunt deschisa si receptiva la inspiratia divina.

Intampin aceasta zi cu bucurie si incredere.

Aleg sa radiez sanatate, succes si iubire oriunde ma aflu.

Privesc cu recunostinta orice situatie ca pe o ocazie de a invata o lectie necesara.

Sunt impacata cu mine insami si plina de dragoste.

Aleg sa fiu de nota zece in tot ceea ce fac.

Sunt libera sa-mi determin cursul vietii dupa dorinta mea.

Vad lumea ca pe un loc cu minunate oportunitati .

Aleg sa devin libera si fara frica.

Ma eliberez acum de limitarile si greselile trecutului.

Sunt ghidata de intuitie si inspirata in gandurile, cuvintele si faptele mele.

Am incredere in capacitatea mea de a reusi.

Lucrurile pe care le atrag sunt chiar mai bune decat ma asteptam.

Aleg sa fiu atenta la mesajele pe care le primesc din adancul meu.

Sunt energica si plina de viata.

Cu fiecare pas, inaintez in directia visurilor mele.

Ma vad inconjurata de iubire si armonie.





Afirmatii (I)

Afirmatiile sunt un instrument foarte puternic în atingerea obiectivelor şi în dezvoltarea personala. Un instrument uşor de folosit şi la îndemâna oricui., care dã rezultate uimitoare şi ,de multe ori, greu de crezut. Dupã ce veţi cãpãta obişnuinţa de a folosi afirmatiile zilnic, veţi constata cã aveţi puterea sã vã proiectaţi şi sã vã construiţi în mod conştient propria viaţã. Sunã prea frumos ? Aplicaţi, experimentaţi ceea ce veţi afla în continuare.

D.M. era un tânãr muncitor manual dintr-o firmã oarecare din Bucureşti. Si¬-a dorit foarte mult sã îşi gãseascã o meserie mai potrivitã pentru el – a învãţat de curând sã conducã motostivuitorul. Dorea sã işi gãseascã o slujbã potrivitã , de şofer de motostivuitor. A incercat de câteva ori, dar nu a ieşit nimic.

Intr-o bunã zi a auzit cã, dacã repeţi o anumitã propoziţie de cãteva ori pe zi, e posibil ca sã se întâmple ceea ce spui în acea prpoziţie. El a început atunci sã îşi spunã zilnic cu voce tare, înainte de a pleca la serviciu şi seara acasã : “Eu am slujba mea de motostivuitorist care îmi aduce bucurie şi bani destui.” Dupã o lunã de când a început acest exerciţiu oarecum ciudat pentru el, D.M. se întâlneşte – ca din întâmplare – cu un fost coleg de şcoalã care îi dã o informaţie “Vezi cã supermarketul X , care se construieşte în Colentina, angajeazã personal.” S-a dus acolo şi a descoperit cã era disponibil, printre altele, un post de motostivuitorist. A fost angajat şi acum este foarte bucuros de reuşita lui.

Cunosc acest exemplu chiar chiar de la D.M. , un bun absolvent al cursului meu de Stiinta succesului. Dar existã nenumãrate alte exemple în care folosirea afirmaţiilor a dus la obţinerea unor succese mult aşteptate.

Ce este afirmatia ? O propoziţie pe care o repetãm frecvent şi în care afirmãm atingerea obiectivului propus.O propoziţie în care spunem cã suntem ceea ce am dorit sã fim , cã avem ceea ce am dorit sã avem, cã am atins ţinta pe care am urmãrit¬-o. : “Eu am greutatea idealã de 68 kg.” – de pildã. (Folosind personal aceastã unicã afirmaţie, am coborât de la 76 Kg în urmã cu jumãtate de an la 68,5 Kg cât am acum!)

Afirmatia repetatã pãtrunde în subconştient şi opereazã o reprogramare a minţii în sensul dorit de noi. Ajunsã acolo, ea devine o sursã de inspiraţie pentru acţiunile prezente si viitoare. Ne ghideazã gândurile şi acţiunile în direcţia doritã.

Prin folosirea afirmatiilor dãm instrucţiuni corpului şi minţii noastre pentru a acţiona într-un anumit fel. Putem astfel sã depãşim anumite bariere interioare, anumite obiceiuri negative şi credinţe false, putem sã ne vindecãm corpul într-un mod uimitor. Putem sã ne motivãm pentru îndeplinirea unui scop, putem sã fim focalizaţi pe un anumit obiectiv. Putem rezolva numeroase probleme din viaţa noastrã, datorate în primul rând unui mod greşit de a gândi.

Puterea afirmatiilor este vizibilã în :
1. trecerea cu bine a unui examen, câştigarea unui joc sau a unei competiţii
2. cãpãtarea siluetei dorite, fie prin scãdere , fie prin câştig de greutate
3. compunerea unui cântec sau scrierea unei cãrţi
4. depãşirea unei fobii, a unui complex de inferioritate sau lipsei de iincredere in sine
5. tratarea corpului de boalã
6. renunţarea la deprinderi nesãnãtoase, precum fumatul, excesul de mâncare sau alcool
7. întãrirea voinţei de a obţine o performanţã
8. învãţarea unor noi deprinderi, îmbunãtãţirea memoriei
9. schimbarea atitudinii de viaţã
10. îmbunãtãţirea relaţiilor interpersonale
11. creşterea prosperitãţii personale şi multe altele…

Afirmatiile nu îţi aduc tot ceea ce îti doreşti în viaţã, dar te ajutã prin crearea unui cadru mental în care ai mult mai multe şanse de a realiza ceea ce doreşti.Principiile de funcţionare al afirmaţiilor sunt urmãtoarele
• Viaţa ta actualã este o consecinţã directã a gândurilor tale.
• Schimbã-ţi gândurile şi îţi vei schimba viaţa.
• Afirmatiile îţi schimbã gândurile.



Afirmatii (II)

Afirmatiile sunt un instrument foarte puternic în atingerea obiectivelor şi în dezvoltarea personalã. Ele remodeleazã mintea şi ne oferã inspiraţia şi motivaţia pentru a reuşi. Dar cum trebuie construite şi cum se folosesc afirmatiile ca sã aiba succes ?

Regula celor 4P
O afirmatie corect construitã trebuie sã îndeplineascã “regula celor 4P”. Adicã sã fie personala, pozitiva, la timpul prezent şi pasionala.

Afirmatiile sunt personale pentru cã se referã la obiective care ne privesc personal.Afirmatiile fãcute pentru alte persoane (copii, rude, prieteni, colegi) nu au nici un efect pentru cã nu lucreazã asupra minţii lor. Putem acţiona doar asupra minţii noastre, deoarece schimbând ceea ce este înãuntrul ei, schimbãm şi cursul vieţii noastre. Astfel , în timp ce o afirmatie de genul “Sunt sãnãtoasã şi plinã de energie” este excelentã, o afirmaţie ca “Soţul meu este sãnãtos şi plin de energie” este lipsitã de utilitate. Pentru a întãri caracterul personal al afirmaţiei , aceasta începe de multe ori cu “Eu sunt .....” “Eu am ....”

Foarte important este ca afirmatia sã fie pozitiva. Ea va exprima astfel ceea ce dorim, ne va focaliza pe ceea ce dorim. Astfel, prin folosirea afirmatiilor pozitive, Legea atractiei lucreazã în slujba noastrã. Ce spune Legea atractiei ? “Lucrurile pe care ne focalizãm apar în viaţa noastrã.” Afirmatiile pozitive sunt un instrument perfect pentru focalizarea gândurilor.

Sã comparãm douã afirmatii. “Eu nu mai sunt bolnavã acum” şi “Eu sunt sãnãtoasã acum.” Deşi aparent spun acelaşi lucru cu cuvinte diferite, cele douã propoziţii au efecte total opuse. Prima este o propoziţie negativã. Creierul reţine din ea imaginea mentalã a bolii, adicã exact ceea ce nu dorim. In consecinţã, mintea noastrã cautã inconştient ocazii – şi gãseşte – ca sã menţinã boala. In schimb, a doua propoziţie este o afirmatie pozitiva clarã şi corectã..Ea creazã o imagine mentalã a sãnãtãţii , iar mintea şi corpul vor lucra împreunã pentru a o materializa cât mai repede.

Afirmatiile se construiesc la timpul prezent pentru cã mesajul pe care îl transmitem minţii subconştiente este precis : “Iatã-mã, sunt acolo unde am dorit sã ajung !”. Subconstientul poate identifica doar timpul prezent, el nu are noţiunea de viitor. A spune “Voi fi sãnãtoasã “ este ceva foarte vag, care nu mobilizeazã deloc forţa mentalã. Dar a spune “Eu sunt calmã şi liniştitã acum “ este ceva pe care mintea o înţelege şi o executã cu rapiditate.

Pentru a fi eficiente, afirmatiile trebuie sã conţinã multã emoţie , sentiment, pasiune. Acestea constituie, într-un fel unda purtãtoare a mesajului pe care îl transmitem, prin afirmatii, cãtre noi şi cãtre univers. Suntem ca un emiţãtor radio – puterea de emisie este cu atât mai mare cu cât punem mai multã emotie şi pasiune în mesajul nostru ! Cu cât punem mai mult “combustibil” în el , cu atât mesajul ajunge mai repede la ţintã. De aceea , când afirmati - faceţi un efort sã simţiţi bucuria împlinirii dorinţei dumneavoastrã. Imaginaţi-vã toata gama de emotii pozitive pe care le veţi trãi când, de pildã, veţi gãsi slujba care sã vã placã şi sã vã aducã destui bani. Sau când veţi merge în excursia mult doritã la Paris. Unul din secretele reuşitei afirmatiilor este sa trãiţi în avans sentimentul realizãrii lor !

In afarã de cele patru calitãţi fundamentale, o bunã afirmatie trebuie sã fie simplã, sã conţinã puţine cuvinte şî sã sune cât mai familiar celui ce o utilizeazã. Existã liste întregi de afimatii gata construite, din care vã puteţi inspira sau alege pe cele care vi se potrivesc cel mai bine.

Cum se folosesc afirmatiile
Succesul afirmatiilor se bazeazã pe folosirea lor repetatã. Cu cât sunt repetate mai des, cu atât pãtrund mai repede în subconştient şi încep sã producã efectele dorite. De aceea se recomandã rostirea afirmatiilor în gând de cel puţin 3 ori dimineaţa înainte de a deschide ochii şi seara înainte de culcare. De asemenea , e foarte bine sã le rostim cu voce tare ori de câte ori suntem singuri, de exemplu când pregãtim micul dejun în bucãtãrie sau în timp ce mergem pe jos , spre serviciu sau la o plimbare.

O variantã de utilizare este scrierea afirmatiilor într-un caiet de afirmatii, zilnic, fie dimineaţa, fie seara înainte de culcare. Prin scriere aducem un canal suplimentar de difuzare a mesajului. Pentru unele persoane , aceasta este metoda predilectã deoarece reţin mai uşor ceea ce scriu decât ceea ce vorbesc De pildã, mulţi studenţi se pregãtesc pentru examen parcurgând în scris materia de curs.

O altã metodã este scrierea afirmatiilor pe bucãţi de carton de mãrimea unei cãrţi de vizitã şi pãstrarea lor la îndemânã, pentru a le vedea ori de câte ori dorim, în portvizit sau în geantã. (Iatã un alt motiv pentru care afirmatiile trebuie sã fie scurte!)

Puteţi de asemenea sã vã înregistraţi afirmatiile pe casetã sau CD şi sã le ascultaţi în timp ce conduceţi maşina (bineînţeles, dacã sunteţi singurã în maşinã).Dacã doriţi şi vi se pare mai creativ aşa, puteţi sã vã transformaţi afirmatiile în cântece. Vã alegeţi o melodie care vã place şi vã construiţi afirmatia pe versuri. De ce nu ?

Ideea este sã repetaţi cât mai des, pe cât mai multe canale şi cu cât mai multã emoţie afirmatiile care vi se par cele mai adecvate. Atenţie : repetaţi zilnic, pânã ce se transformã în obişnuinţã. Chiar dacã s-ar putea sã nu observaţi imediat efectele (deşi uneori apar de pe o zi pe alta !), ele vor apãrea cu siguranţã pe mãsurã ce vã remodelaţi lumea interioarã prin intermediul afirmatiilor. Aveţi încredere. Afirmatiile funcţioneazã pentru milioane de oameni. Vor funcţiona şi pentru dumneavoastrã.



Afirmatii (III)

Afirmatiile sunt un instrument foarte puternic în atingerea obiectivelor şi în dezvoltarea personalã. Ele remodeleazã mintea şi ne oferã inspiraţia şi motivaţia pentru a reuşi. Milioane de oameni le folosesc zilnic cu succes. Vreţi sã cunoaşteţi o parte din afirmatiile pe care ei le folosesc ? Vã ofer în continuare o mulţime de exemple.

Acum cã ştiţi cum se construiesc afirmatiile pentru a da rezultate, va prezint câteva liste de afirmatii pe care sã le aveţi la îndemânã. Fie pentru a vã extrage pe cele care vi se potrivesc cel mai bine, fie pentru a le folosi ca model pentru afirmatiile pe care vi le veţi construi.

Afirmatii pentru incredere şi respect de sine
• Merit sã trãiesc.
• Sunt propriul meu stãpân şi nu mã afecteazã pãrerile şi atitudinile negative ale altora.
• Mã aprob şi mã simt excelent cu mine insuni.
• Sunt o persoanã importantã şi valoroasã.Merit respectul altora.
• Aştept cu încredere sã-mi îndeplinesc ţelurile şi depãşesc repede orice obstacol temporar.
• Sunt un om de acţiune.Fac lucurile care trebuie şi în ordinea potrivitã.
• Sunt un om capabil si talentat.
• Mã accept în întregime aşa cum sunt şi am încredere în mine însumi.
• Sunt deja o persoanã valoroasã. Nu trebuie sã-mi dovedesc acest lucru.
• Sentimentele şi nevoile mele sunt importante.
• Am mult calitãţi.
• Am încredere în capacitatea mea de a reuşi în viaţã.
• Am incredere si mã respect şi merit respectul altora.
• Accept cã e in regulã sã fac şi greşeli.
• Reuşesc în tot ce fac.

Afirmatii pentru sanatate

• Cu fiecare zi mã simt din ce în ce mai bine.
• Corpul meu este puternic şi sãnãtos.
• Sunt sãnãtoasã şi plinã de viaţã.
• Eu mã vindec acum.
• Mã bucur cã sunt sãnãtoasã şi plinã de energie.
• Am credinţã în Dumnezeu şi primesc de la el sãnãtate şi viaţã.
• Sunt vindecatã, sunt sãnãtoasã acum.
• Aleg sã fiu sãnãtoasã acum.
• Am grijã de mine însãmi.
• Totul funcţioneazã perfect în corpul meu.
• Stomacul (ficatul, gâtul etc) meu funcţioneazã excelent.
• Am un somn profund şi odihnitor,

Afirmatii pentru relatii interpersonale

• Eu radiez încredere şi bunãvoinţã.
• Sunt prietenos cu oricine intâlnesc, tratez pe fiecare cu respect si consideraţie.
• Sunt increzãtor şi fermecãtor cu oamenii pe care îi întâlnesc.
• Imi place sã vorbesc în faţa unui public numeros.
• Imi iubesc familia şi prietenii.
• Ii accept pe alţii aşa cum sunt.
• Sunt un învingãtor. Mã înconjor de învingãtori.
• Ii ajut şi pe alţii sã reuşeascã.

Afirmatii pentru prosperitate

• Sunt bogat , prosper şi abundent.
• Iubesc banii şi banii mã iubesc.
• Banii curg continuu in viaţa mea şi sunt prosper.
• Eu merit prosperitatea.
• Eu am mereu mai mulţi bani care intrã in buzunarul meu , decât ies din el.
• Merit ce e mai bun pentru mine şi primesc ce e mai bun pentru mine.
• Pot reuşi .Reuşesc.
• Eu cresc din succes in succes.
• Când o uşã se inchide, o alta mai mare şi mai bunã se deschide.
• Cu fiecare zi , sunt din ce in ce mai bogat.
• Eu câştig tot mai mulţi bani cu fiecare zi.
• Eu atrag banii ca un magnet.
• Merit şi primesc de la viaţã tot ce e mai bun.
• Ceea ce Dumnezeu a dat altora, imi dã şi mie.
• Mulţumesc pentru tot ce am şi tot ce primesc.

Incheiem aici acest mini-curs de afirmatii. Sper cã vã va fi util. Scrieţi-mi despre rezultatele dumneavoastrã pe adresa de e-mail afişatã. Succes !

Silviu Popa. PhD - Doctor în Ştiinţe





Etichete: edit post
5 Responses
  1. Anonim Says:

    Tot ce scrie aici este 100% corect. Daca mai multi romani ar urma calea asta, toata tara si tot poporul ar fi mult mai departe. Multumesc. FZ


  2. C.T Says:

    Foarte interesant si de retinut ;as vrea sa deschid o pagina de promovare cu siteu-l dvs pentru ca ssunt multe persoane care sunt intr-o permanenta cautare si nu stiu de unde sa inceapa;


  3. Daniela Tomescu Says:

    Buna ziua, domnule doctor.
    Fara sa va fi cunoscut dinainte, am aplicat aproape toti pasii despre care ne vorbiti in acest articol. In urma cu vreo 5 sau 6 ani, am citit o carte "Jocul vietii cum sa-l joci" de Florence Scowel Shinn care ne explica puterea afirmatiilor si ne dadea exemple de afirmatii in functie de scopul propus.Mi le-am notat intr=o agenda si le-am repetat de cate ori am avut momente de intimitate iar acum, dupa atatia ani, imi este si mai usor caci mi le-am intiparit in minte, fara sa mai am agenda in fata. Dupa ce v-am citit articolul,pe un fundal linistitor de muzica terapeutica, am tras si eu linie si m-am gandit la viata mea : da,am o familie minunata, unita, serviciul mi-l iubesc si-l practic cu pasiune(sunt asistenta medicala intr-un serviciu de urgenta), am o casa frumoasa,prieteni apropiati si devotati,sunt multumita cu venitul meu si sunt din ce in ce mai interesata de evolutia mea spirituala. Mai am insa si multe inca de rezolvat referitor la persoana mea. Nu reusesc sa fiu intotdeauna calma si sa ma stapanesc la situatiile si la vorbele care ma deranjeaza, si cateodata la un ton ridicat raspund cu acelasi ton, sau la vorbe acide raspund la fel, cu totate ca stiu foarte bine ca nu asta este reactia corecta si raspunzand cu aceeiasi moneda, imi alterez mie starea de echilibru mai intai si apoi il dezechilibrez total pe cel caruia mi se adreseaza asa. Deci o problema nerezolvata ar fi "lipsa de stapanire de sine cateodata", rar, dar o am...si o alta problema ar fi o criza comitiala care mi se repeta o data pe an sau de 2 ori pe an, criza la care nu gasesc motivatie in medicina alopata, dar nici cititnd exemplele date de dumneavoastra, nu am inteles foarte bine cum sa pun problema socului emotional sau traumei psihice care ar fi in trecutul meu si care ar declansa anual sau bianual criza comitiala.Initial,mi s-a explicat ca si privarea de somn poate duce la aceste crize. Da, am fost de acord cu aceasta explicatie caci lucram in doua locuri de munca pe atunci...dar, de 5 ani am renuntat si totusi, criza s-a produs.Foarte interesant ca in fiecare an se produce doar noaptea, la scurt timp dupa ce adorm.Cu toata cura de hidratare,dezintoxicare, deparazitare,nutritie, suplimente vitaminice si minerale, nu am reusit sa renunt la cafea si tutun.Sa iau aceasta criza ca un semn al corpului ca este suparat de neuroexcitantele acestea sau ...? Ma puteti ajuta cu o explicatie mai detailata, un sfat ?
    Va multumesc pentru ceea ce ne invatati. Daniela Tomescu


  4. Cristian Says:

    Foarte frumos domnule Silviu,apreciez tot ceea ce faceti si tot respectul din partea mea ,,,MULTUMESC!!!


  5. Mihail Rivera Says:

    Buna ziua Domnule Silviu ,am citit cu atentie aceste sfaturi foarte utile referitor la Afirmatiile zilnice de care avem nevoie,vreau sa va spun ca am inceput sa lucrez cu caetse afirmati si functioneaza,totul depinde de credinta noastra puternica ca ele sa functioneze.Am afla ca timp de 29 de zile de 21 ori pe zi repetand aceiasi afirmatie se creaza o retea neuronala, si ca ar fi cel mai bine daca ar fi si scrisa pe hartie cu pixul zi de zi pentru a vizualiza mai bine afrimatia dorita.Intrebarea este:Daca afirmatia este scrisa cu pixul pe hartie sau scrisa pe tastatura pe caculatorul exista o diferenta la nivel mental si vizual,deoarece in ambele cazuri eu le vizualizez cu aceiasi ochi in clipa cand le scriu,va multumesc.