Ai probleme cu anxietatea, atacurile de panica, fobiile de orice fel ?


Ai o incredere in tine scazuta 
 

Ai o problema de cariera sau de sanatate pe care simti ca nu o poti depasi singur(a) ?

Ti-e teama sa conduci masina, sa urci in avion sau in metrou ?




Este la fel de eficienta ca o sedinta fata in fata, dar in plus :
  • este accesibila din orice colt al Romaniei sau al Europei
  • nu necesita timp si cheltuieli de deplasare
  • se desfasoara confidential, in confortul casei tale

contact@StiintaSuccesului.ro 

mobil  0729 05 23 97














Prima carte romaneasca de EFT te asteapta. Citeste-o sau fa-o cadou celor dragi!


informatii si procurare aici








Articolul saptamanii

 


Iti faci griji pt ceea ce crede lumea despre tine? 

Am spus lucrul care trebuia? Ma imbrac cum trebuie? Sper sa nu ma fac de ras. Sper ca arat si vorbesc inteligent… continuare








Afirmatia zilei





Am incredere in mine. Pot depasi obstacolele.




















Gandul pozitiv al zilei

Nu sunt ceea ce mi s-a intamplat. Sunt ceea ce am ales sa devin.

versiunea imagine aici













Inregistrarea emisiunii Traieste sanatos!
            
"Cum scapam de frici si fobii?"
 







Inregistrarea emisiunii Traieste sanatos!
         "Ce mesaje ne transmit bolile?"





Inregistrarea emisiunii Traieste sanatos!
             "Cuvinte care vindeca"





Inregistrarea emisiunii Traieste sanatos!
O discutie despre diete si folosirea EFT pentru a evita sa dai gres cu dieta!

 



Inregistrarea emisiunii Traieste sanatos!
 "Folosirea EFT pentru disfunctii sexuale!"


 

Aici vedeti inregistrarea emisiunii "Sport, dieta si o vedeta" de pe Prima Tv, din 30 aprilie, impreuna cu Florentina Opris !

















Inregistrarea emisiunii Traieste sanatos!
                O discutie pe larg despre EFT 
    si folosirea EFT pentru probleme de sanatate!
 



Asculta inregistrarea audio a emisiunii despre gandirea pozitiva din 27.01.2011 de pe Antena2 !
Harta vietii - Gandirea pozitiva







Pentru prima data pe un post de televiziune romanesc,
o discutie despre EFT !




Restul emisiunii la care am fost invitat se poate vedea aici

http://www.youtube.com/watch?v=0jnY07-ruag
si aici
http://www.youtube.com/watch?v=PX7Z-MR4z1Q








Prestigioasa revista Scientific American Mind publica un interviu despre EFT !

Interviu cu Dr. Silviu Popa. Tehnica EFT poate fi foarte bine aplicată la locul de muncă, pentru că o mare parte din stresul de la serviciu este generat de funcţionarea defectuoasă a acestor relaţii (pe scară ierarhică, între colegi, cu clienţii). pentru continuare click aici


















Etichete: edit post
12 Responses
  1. Anonim Says:

    Felicitari domnului doctor!


  2. Anonim Says:

    Buna ziua, am si eu o intrebare, eu si sotul meu ne dorim foarte mult un copil, dar din pacate e cam dificil. Amandoi avem probleme, eu nu prea ovulez iar mobilitatea spermatozoizilor e foarte scazuta. Avem sanse sa ni se implineasca visul?


  3. Unknown Says:

    Raspunsul este DA. Puteti sa va impliniti visul - daca sunteti hotarati sa faceti toate eforturile necesare.


  4. radu Says:

    buna sunt din md.cum pot sa procur cartea?puteti sa o trimiteti prin posta?


  5. Unknown Says:

    Da, o pot trimite prin posta. Astept adresa postala pe e-mail.


  6. Dana Says:

    Extrem de interesanta! Voi cumpara cartea, vreau sa stiu mai multe..


  7. anonim Says:

    buna ziua.am o problema de sanatate de 4 luni,am fost la psihiatru si am fost diagnosticata cu tulburare anxioasa obsesiva, in paralel cu medicamentatia fac si psihoterapie.imi este teama de moarte, imi este teama de mine.cu eft-ul pot scapa de aceste ganduri, te frica?


  8. Unknown Says:

    Este foarte bine ca luati medicatie si faceti de asemenea si psihoterapie.

    EFT este foarte potrivita pentru a inlatura fricile si gandurile negative.


  9. Anonim Says:

    Buna seara as dori sa imi raspunedeti daca se poate la o intrebare ,de 3 ani,fac atacurii de panica,fiindu-mi frica de tratament,acestea s-au agravat destul de mult, imi amorteste partea dreapta a capului doar la emotii intense si stres ,as dori sa stiu daca aceasta se trage de la atacuri de panica sau ar fi vorba de alta problema de sanatate cum ar fi o tumoare?Multumesc mult


  10. Unknown Says:

    Daca amorteala apare doar la emotii intense, e foarte probabil sa fie doar o consecinta a atacurilor de panica.
    Pentru mai mult siguranta, ar fi bine sa va consulte un medic neurolog.
    Daca el va confirma ca totul este in regula d.p.d.v. organic, asa cum ma astept, contactati-na pentru a trata atacurile de panica.


  11. Unknown Says:

    Buna seara, am 47 ani si fac atacuri de panica de 3 ani din cauza asta am fost diagnosticat in urma cu 2 luni de aritmie la inima. Cand mi se face rau ma doare in piept in partea stanga mai mult efectiv ma inteapa, ma doare mana stanga, capul si foarte tare ametesc. Va rog sa ma ajutati, nu stiu ce sa mai fac si unde sa ma mai duc. Va multumesc.


  12. Unknown Says:

    Sunati-ma sau trimiteti-mi un mesaj mai deoaliat pe mail.