EXERCITIU  Pofta de dulciuri

Frazele de set up : se spun în timp ce batem pe punctul Karate

PK Chiar daca am o pofta uriasa de a manca dulciuri si nu ma pot abtine sa nu mananc dulciuri , ma accept asa cum sunt, total si profund
PK Chiar daca am o pofta uriasa de a manca dulciuri si nu ma pot abtine sa nu mananc dulciuri, aleg sa ma eliberez de ea si sa fiu calm si linistit in prezenta dulciurilor.
PK Chiar daca am o pofta uriasa de a manca dulciuri si nu ma pot abtine sa nu mananc dulciuri, aleg sa ma eliberez de ea si sa fiu calm si linistit in prezenta dulciurilor .

Cuvintele de aducere aminte (lucrul pe problema) : se spun în timp ce batem pe acupuncte  

IS   Aceasta pofta uriasa de a manca dulciuri
CO  Simt ca nu ma pot abtine sa nu mananc dulciuri
SO  Abia astept sa le mananc
SN  Mi se par atat de bune, atat de atragatoare
B     De ce sa imi refuz aceasta placere ?
CP   Simt ca nu ma pot abtine sa nu mananc dulciuri
SB   Ma simt atat de bine cand le mananc
C     Mi se par atat de bune, atat de atragatoare

Repetam aceasta  runda  de 2 ori.  Inspiram  si expiram lent si profund de 2 ori pentru ca energia sa circule mai bine prin corp.

Cuvintele de aducere aminte (lucrul pe solutii)  : se spun în timp ce batem pe acupuncte

IS  Ma accept asa cum sunt, total si profund
CO Aleg sa ma eliberez de aceasta pofta exagerata de dulciuri
SO Aleg sa fiu calm si linistit in prezenta dulciurilor
SN  Aleg sa ma eliberez de tot ceea ce a provoacat aceasta pofta de dulciuri
B    Imi iubesc corpul si il vreau suplu si sanatos
CP  Aleg sa fiu calm si linistit in prezenta dulciurilor
SB  Ma simt capabil sa renunt la ele
C    Ma simt deja liber de pofta de dulciuri

Repetam aceasta  runda  de 2 ori.  Inspiram  si expiram lent si profund de 2 ori pentru ca energia sa circule mai bine prin corp.
Etichete: edit post