EFT – acupunctură emoţională fără ace!

 
Ce-ai zice dacă ai afla că există o cale prin care să scapi de toate emoţiile negative care te consumă şi îţi fac viaţa neplăcută?

Ce-ai zice dacă ai putea şterge din adâncul inimii furia, vinovăţia, ura, teama, îndoiala ?

Ce-ai zice dacă ai reuşi să te eliberezi rapid de anxietate, atacuri de panică, fobie şi stres ?

Ei bine, am o veste foarte bună pentru tine. Există o cale prin care poţi realiza toate aceste lucruri. Ea se numeşte EFT şi despre ea vei citi în cartea pe care o ai în faţă.





      EFT este o tehnică eficientă, rapidă şi uşor de aplicat prin care producem îmbunătăţiri vizibile în: sănătate, profesie, bani, relaţii cu ceilalţi.

      În acest moment, există 6 milioane de practicieni EFT in toată lumea. Vei fi tu următorul ?






Cum pot să îmi procur cartea ?

Aveţi 2 posibilităţi

1) Comandaţi cartea

printr-un mail la adresa    contact@StiintaSuccesului.ro
    
mesaj pe Facebook  către     Stiinta Succesului
          
sau telefonând la    0729 05 23 97

Menţionaţi adresa completă şi nr. de exemplare solicitate.

Veţi primi cartea prin serviciul de coletărie al POSTEI ROMANE, durata transportului este de circa 3 zile din momentul expedierii. Veţi primi un aviz in cutia poştală prin care sunteţi invitat să mergeţi la oficiul poştal in momentul in care coletul a ajuns.

Preţul cărţii este 30 lei + 10 lei taxe poştale ramburs.


2) Participaţi la unul din seminariile EFT organizate in Bucureşti si
in alte oraşe din ţară.

Preţul cărţii este 30 lei.





 



“EFT dizolvă blocajele care te împiedică să obţii ceea ce doreşti.”    
           
Joe Vitale     

Autor Factorul de atracţie,   
        Zero limite, Cheia









 



 


“Folosesc EFT de ani buni şi am am ajuns la concluzia că este un instrument esenţial în a crea viaţa pe care o visez.”
            

Jack Canfield       
Coautor al seriei Supă de Pui pentru Suflet

Etichete: edit post
4 Responses
  1. Bobocea Ioana Says:

    AM CUMPARAT CARTEA SI NU AM PUTUT SA O MAI LAS DIN MANA ,SUNT INTERESATA IN EXPERIMENTAREA EI SI NU NUMAI ....deja ma gandesc la mai mult....MULTUMESC AUTORULUI PENTRU ACEST DAR DE LUMINA !


  2. Anonim Says:

    O carte utila oricui doreste sa-si schimbe viata. M-a captivat de la primele pagini, si tot atunci am si aplicat metoda din carte cu succes.
    Informatiile valoroase pe intelesul tuturor, cu multe exemple , fac ca aceasta carte sa fie un manual practic de tehnica de eliberare emotionala. Multumesc pentru acest dar minunat! Radu


  3. Maties Crinel Says:

    In primul rand , va multumim ca ati gandit si organizat aceasta carte , care ne salveaza de f. multe apasari . Eu m-am hotarat sa o ofer cadou in locul unei ciocolate si ca atare am cumparat 5 carti si pt. prieteni . Inca odata multumim


  4. Anonim Says:

    In primul rand , va multumim ca ati gandit si organizat aceasta carte , care ne salveaza de f. multe apasari . Eu m-am hotarat sa o ofer cadou in locul unei ciocolate si ca atare am cumparat 5 carti si pt. prieteni . Inca odata multumim