EXERCITIU  Negativitate

 

Frazele de set up : se spun în timp ce batem pe punctul Karate

PK Chiar daca nu cred ca lucrurile se vor imbunatati pentru mine, ma accept asa cum sunt, total si profund

PK Chiar daca nu cred ca lucrurile se vor imbunatati pentru mine,  aleg sa am incredere ca ele se vor imbunatati intr-adevar.

PK Chiar daca nu cred ca lucrurile se vor imbunatati pentru mine, aleg sa am incredere ca ele se vor imbunatati intr-adevar.

 
Cuvintele de aducere aminte (lucrul pe problema) : se spun în timp ce batem pe acupuncte . 

IS   Nu cred ca lucrurile se vor imbunatati pentru mine

CO  Cred ca vor merge la fel de rau ca si pana acum

SO  De ce s-ar schimba ceva de acum inainte ?

SN   Mi se pare ca nu pot renunta la negativitate

B     Nu cred ca lucrurile se vor imbunatati pentru mine

CP   Cred ca vor merge la fel de rau ca si pana acum

SB   De ce s-ar schimba ceva de acum inainte ?

C     Mi se pare ca nu pot renunta la negativitate
 
Repetam aceasta  runda  de 2 ori.  Inspiram  si expiram lent si profund de 2 ori pentru ca energia sa circule mai bine prin corp.

 
Cuvintele de aducere aminte (lucrul pe solutii)  : se spun în timp ce batem pe acupuncte

IS  Ma accept si ma iubesc asa cum sunt

CO Aleg sa am incredere ca lucrurile se vor imbunatati intr-adevar

SO Aleg sa-mi amintesc de momentele bune pe care le-am trait

SN  Aleg sa observ cu usurinta semnele binelui in viata mea

B    Merit sa primesc de la viata tot ce e mai bun

CP  Ma astept sa primesc de la viata tot ce e mai bun

SB  Aleg sa observ cu usurinta semnele binelui in viata mea

C    Aleg sa am incredere ca lucrurile se vor imbunatati intr-adevar


Repetam aceasta  runda  de 2 ori.  Inspiram  si expiram lent si profund de 2 ori pentru ca energia sa circule mai bine prin corp.
Etichete: edit post