Atac de panica   


Frazele de set up : se spun în timp ce batem pe punctul Karate (cantul mainii)

PK Chiar daca imi este teama sa nu fac un nou atac de panica ,ma accept asa cum sunt, total si profund.

PK Chiar daca imi este teama sa nu fac un nou atac de panica, aleg sa ma eliberez de aceasta teama si sa ma simt calm si linistit.

PK Chiar daca imi este teama sa nu fac un nou atac de panica , asa cum am facut data trecuta, aleg sa ma eliberez de aceasta teama si sa ma simt calm si linistit .

Cuvintele de aducere aminte : se spun în timp ce batem pe acupuncte

IS  Imi este teama de un nou atac de panica
CO Asa cum am facut si data trecuta
SO  Imi este teama ca voi trece din nou prin acele stari ingrozitoare
SN  Imi este teama ca voi avea palpitatii
B     Imi este teama ca voi respira cu greutate, ca ma voi sufoca
CP   Imi este teama ca o voi lua razna
SB   Imi este teama de un nou atac de panica
C     Nu vreau sấ repet aceasta experienta

Repetấm aceastấ rundấ de 3 ori. Apoi inspirấm şi expirấm lent şi profund de 2 ori pentru ca energia sấ circule mai bine prin corp.

Continuam cu alegerile pozitive.
Cuvintele de aducere aminte : se spun în timp ce batem pe acupuncte

IS  Ma accept asa cum sunt
CO Aleg sa ma eliberez de aceasta teama
SO  Aleg sa ma simt calm si linistit
SN  Aleg sa ma simt puternic si stapan pe mine
B    Totul este doar in mintea mea
CP   Iar mintea mea este linistita acum
SB   Aleg sa ma eliberez de aceasta teama
 C    Acum totul este OK cu mine
  
Repetấm aceastấ rundấ de 4 ori. Apoi inspirấm şi expirấm lent şi profund de 2 ori pentru ca energia sấ circule mai bine prin corp.

Masuram din nou intensitatea emotiei pe o scala de la 0 la 10. Daca a scazut la 2,1 sau 0, ne oprim. Daca este mai mare decat 2, reluam inca o data tot exercitiul.

In timpul zilei repet de 20 de ori afirmatia: “Ma eliberez de teama, sunt calm si linistit.
Etichete: edit post