Ganditi-va la substanta la care sunteti alergic(a). Daca e posibil, puneti o mostra in fata dvs (exemplu: faina, alune, lapte, medicament etc)


EXERCITIUL 1  Alergie la aceasta substanta

Frazele de set up : se spun în timp ce batem pe punctul Karate

PK Chiar daca sunt alergic(a) la aceasta substanta, ma accept asa cum sunt, total si profund
PK Chiar daca aceasta substanta imi produce roseata, mancarime (ma ustura ochii, imi curge nasul, stranut mereu etc), imi iubesc corpul si accept reactiile sale
PK Chiar daca sistemul meu imunitar considera aceasta substanta ca pe o amenintare pentru corpul meu, aleg sa ma simt calm si linistit in prezenta ei si cer corpului meu sa o accepte cu prietenie

Cuvintele de aducere aminte (lucrul pe problema) : se spun în timp ce batem pe acupuncte  (Semnificatia pentru IS,CO etc o gasiti aici)

IS   Alergic la aceasta substanta
CO  Imi produce roseata, mancarime etc
SO   Sistemul meu imunitar se teme de aceasta substanta
SN   Si imi creaza aceasta reactie alergica 
B     Corpul meu se simte amenintat de aceasta substanta 
CP   Sunt alergic la aceasta substanta
SB   Sistemul meu imunitar se teme de ea
C     Si ma face sa ma simt atat de neplacut

Repetam aceasta  runda  de 2 ori.  Inspiram  si expiram lent si profund de 2 ori pentru ca energia sa circule mai bine prin corp.

Cuvintele de aducere aminte (lucrul pe solutii)  : se spun în timp ce batem pe acupuncte

IS  Ma accept si ma iubesc asa cum sunt
CO Imi iubesc corpul si ii accept reactiile
SO Aleg sa ma eliberez de alergie
SN  Si sa ma simt calm si linistit in prezenta acestei substante 
B    Cer corpului meu sa o accepte cu prietenie
CP  Cer sistemului imunitar sa se elibereze de frica
SB  Aleg sa ma simt in siguranta
C    E atat de bine sa fiu liber de alergie

Repetam aceasta  runda  de 2 ori.  Inspiram  si expiram lent si profund de 2 ori pentru ca energia sa circule mai bine prin corp.

EXERCITIUL 2  Teama de reactia alergica

Frazele de set up : se spun în timp ce batem pe punctul Karate

PK Chiar daca mi-e teama de reactia mea alergica la aceasta substanta, ma accept asa cum sunt, total si profund
PK Chiar daca mi-e teama de reactia mea alergica la aceasta substanta, aleg sa ma eliberez de teama si am incredere ca ma vindec
PK Chiar daca mi-e teama de reactia mea alergica la aceasta substanta, aleg sa ma simt calm si linistit, liber de alergie

Cuvintele de aducere aminte (lucrul pe problema) : se spun în timp ce batem pe acupuncte

IS   Mi-e teama de reactia mea alergica la aceasta substanta
CO   De multa vreme sunt alergic la ea
SO  Nu ma simt in siguranta din cauza ei
SN   Sistemul meu imunitar se teme de aceasta substanta
B    Si imi creaza toate aceste simptome neplacute
CP   As vrea sa reactionez si eu normal, ca toti ceilalti
SB   Ma simt stresat ca trebuie sa ma feresc tot timpul de ea
C     Mi-e teama de reactia mea alergica

Repetam aceasta  runda  de 2 ori.  Inspiram  si expiram lent si profund de 2 ori pentru ca energia sa circule mai bine prin corp.

Cuvintele de aducere aminte (lucrul pe solutii)  : se spun în timp ce batem pe acupuncte

IS  Ma accept si ma iubesc asa cum sunt
CO Imi iubesc corpul si ii accept reactiile
SO Aleg sa ma eliberez de frica
SN  Si sa ma port normal, ca toti ceilalti
B    Am incredere ca ma vindec
CP  Am incredere ca ma eliberez de alergie
SB  Aleg sa ma simt in siguranta
C    Aleg sa ma simt calm si linistit, liber de alergie

Repetam aceasta  runda  de 2 ori.  Inspiram  si expiram lent si profund de 2 ori pentru ca energia sa circule mai bine prin corp.
Etichete: edit post