Testimoniale SEMINAR BANI SI PROSPERITATE


-->
Excelent seminar. Mi-a deschis mintea spre folosirea EFT pentru eliminarea blocajelor emotionale din calea prosperitatii. Remarcabila abordare ! Acum inteleg , in sfarsit, de ce m-am zbatut atata vreme si nu am avut rezultatele financiare dorite.
Sergiu Popescu - participant seminar

Un seminar foarte valoros si foarte practic. M-a ajutat sa imi identific si sa elimin multe bariere mentale pe care le aveam in legatura cu banii. Sunt mult mai increzator acum in obiectivele mele financiare.
Dorin Filate - participant seminar

Multa vreme nu mi-am dat seama ca obiectivele si credintele mele erau in conflict. Trageam din greu ca sa imi ating obiectivele, mai ales de cariera si bani, dar rareori ma apropiam de nivelul de succes dorit. Ma invartem in cerc si ma simteam frustrat, dezorientat si coplesit. Toate acestea s-au schimbat dupa ce am participat la seminarul “Bani si prosperitate cu EFT si legea atractiei”. Acolo am invatat sa folosesc EFT pentru a inlatura conflictul meu interior. Rezultatele au fost surprinzatoare !
Pentru prima data sunt impacat cu mine insumi si nu mai am acel permanent zbucium emotional. Simt ca obiectivele mele sint aliniate cu mine si ca pot sa le realizez, cu mai putin efort si mai multa concentrare. Multumesc , acest seminar m-a ajutat sa ma regasesc.
Andrei Florea - participant seminar

Nu o sa va vina sa credeti ce mi s-a intamplat! La 2 zile dupa seminar, seful meu m-a chemat sa-mi spuna ca e foarte multumit de munca mea si ca vrea sa imi dea o prima ! Imediat m-am gandit ca nu poate fi o coincidenta faptul ca am lucrat intens la seminar pe conceptiile despre acceptarea prosperitatii si recunoasterea valorii personale. Sunt incantata. EFT chiar functioneaza in relatia pe care o avem cu banii !
Gabriela Manea - participanta seminar
Etichete: edit post